Ekipa

Matjaž Klipšteter, direktor

Matjaž Klipšteter

direktor

Je ekonomist in od leta 2003 direktor. Pred tem je bil direktor projektov na Pristopu. Pred tem je bil partner v PRplus. Pred tem je bil svetovalec v PR centru Maribor. V »poslu« je od leta 1991. Je izkušen komunikacijski strateg in učinkovit taktik. Uspešno svetuje tam, kjer so težave zelo resne in je potrebno biti hiter. Vodstvom podjetij dobro pomaga premisliti situacije, pogledati v prihodnost in domisliti vse, kar je potrebno komunicirati. Predava, ko je treba in tudi kdaj, ko temu ni tako. Rad je. Rad je tudi inovativen. Je ustvarjalen. Ima več nagrad. V službi se rad pošali, v prostem času pa se resno ukvarja z vzgojo rastlin in potomstva. Včasih tečnari. Pogosto teče.

Marijana Kanduti

Marijana Kanduti

izvršna direktorica

Novinarji so jo dvakrat izbrali za najboljšo predstavnico za odnose z javnostmi leta. Kot pravi sama o poslanstvu svojega dela: “Dostikrat nam rečejo, da mešamo meglo. Toda naročniki vedo, da je naše poslanstvo v tem, da v meglo spuščamo veter, da se hitreje zjasni.” Z razjasnjevanjem je začela kot producentka v gledališču Glej, kasneje pa kot direktorica agencije Imelda in direktorica projektov agencije Kline&Kline. Kot članica Nacionalnega odbora Republike Slovenije za strpnost je v okviru mednarodne akcije “Vsi drugačni-Vsi enakopravni” vodila komunikacijsko strategijo osveščanja in njeno izvedbo v Sloveniji. Po štirih letih vodenja kabineta ministra in službe za odnose z javnostmi ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, je v letu 2000 začela voditi odnose z javnostmi na ministrstvu za finance in nato še Uradu predsednika Vlade RS. Po uspešno vodeni komunikacijski strategiji vstopa Slovenije v Evropsko unijo se je v letu 2005 pridružila ekipi Taktik, (takrat Futura PR). Vsakič znova jo navdušujejo jutranje meglice na Barju, kjer nabira energijo za dnevne aktivnosti v Ljubljani.


Mojca Stritih

starejša svetovalka

Univerzitetna diplomirana komunikologinja ima več kot sedemnajst let izkušenj na področju odnosov z javnostmi. Svojo karierno pot je že skoraj daljnega 1996 začela v agenciji Pristop, kjer si je kot vodja projektov prislužila prvo pravo plačo. Prepoznano kot skrbno, zanesljivo, vztrajno in strokovno jo je leta 2003 poiskalo povabilo k originalni Taktični ekipi. Vse odtlej sodeluje pri snovanju učinkovitih komunikacijske poti za raznovrstne, še nerazrešene poslovne labirinte. Za poklicno odličnost, izraženo v komunikacijski strategiji preoblikovanja in uvajanja novih organizacijskih enot Pošte Slovenije, jo je v letu 2010 doletela še Prizma, slovenska stanovska nagrada. Mnogo bolj kot ta pa Mojco iz dneva v dan razveseljujejo in zabavajo majhne, a zanjo neprecenljive nagrade, vragolije in domislice njene družine. Zdrav in aktiven življenjski slog je pri njej nepogrešljiv. Tako si iz tedna v teden uspešno polni lastne baterije za nove – tuje izzive.


Katja Kek

starejša svetovalka

Katja je pred prihodom na agencijo Taktik opravljala funkciji direktorice korporativnega komuniciranja in direktorice marketinga in razvoja v družbi Mercator, d.d. Pred tem je bila več kot deset let svetovalka za odnose z javnostmi, najprej v mednarodni agenciji Publicis ter nato še v svetovalski družbi Pristop. Ima več kot 10 let pestrih in bogatih izkušenj s področij korporativnih odnosov z javnostmi, kriznega komuniciranja, odnosov z mediji, internega komuniciranja, družbene odgovornosti, upravljanja družbenih medijev, marketinga in upravljanja blagovnih znamk. Sodelovala in vodila je projekte, ki so bili nagrajeni z domačimi in tujimi nagradami (Gold Quill – Excellence Award, Golden Drum, Prizma). V času svoje poklicne poti je poleg rednega dela razvijala tudi dodatno specializacijo na področju internega komuniciranja ter razvoja leadershipa. Bila je tudi članica strokovnih komisij ter mednarodnih in domačih strokovnih organizacij, izvajala strokovne raziskave (soavtorstvo raziskave Zaupanje v slovenski management 2009) in nastopala kot predavateljica na različnih strokovnih dogodkih.

Sanja Grobovšek

starejša svetovalka

Sanja ima več kot 10 let bogatih izkušenj na področjih odnosov z javnostmi in vodenja projektov v nevladnem sektorju. Pred prihodom na agencijo Taktik je opravljala funkcijo vodje projektov in promocije na Zvezi društev slepih in slabovidnih Slovenije, kjer je med drugim vodila odnose z javnostmi na enem največjih projektov s področja ranljivih skupin v evropskem merilu, Knjižnici slepih in slabovidnih. Za komunikacijsko podporo projektu je skupaj z agencijo Taktik leta 2014 prejela nagrado Prizma, leto kasneje pa še nominacijo za mednarodno IBBY Asahy Reading Promotion Award. Pred tem je bila desetletje vodja odnosov z javnostmi na založbi Beletrina, direktorica festivala Literature sveta – Fabula, organizacijska vodja festivala Dnevi poezije in vina ter programska vodja več projektov, podprtih s sredstvi iz programov financiranja Evropske unije. Raznolika znanja je krepila zlasti na področjih odnosov z javnostmi in mediji, družbene odgovornosti, internega komuniciranja, marketinga, upravljanja družbenih omrežij ter managementa dogodkov – v svoji karieri je namreč organizirala ter komunikacijsko podprla prek 1000 družbeno odgovornih, izobraževalnih, kulturnih in drugih dogodkov. Je tudi strokovnakinja in svetovalka na področju pridobivanja nepovratnih sredstev iz nacionalnih ter evropskih programov financiranja.

Nina Lemež

Nina Lemež

svetovalka

Magistrica tržnega komuniciranja je svojo kariero na področju odnosov z javnostmi leta 2009 začela prav v tej agenciji. Raznolikost naročnikov in področij, s katerimi se vsakodnevno srečuje, ji predstavlja priložnost za spoznavanje novih stvari in premagovanje različnih izzivov. Svojo poklicno pot uspešno dopolnjuje tudi z izobraževalno, kjer prav tako stremi k odličnosti. Leta 2011 je za svoje diplomsko delo prejela nagrado za prispevek k trajnostnemu razvoju družbe, leta 2013 pa je bila za svoje magistrsko delo predlagana za Prešernovo nagrado. Za komunikacijsko odličnost je prejela dve Prizmi za naročnika Zveza društev slepih in slabovidnih Slovenije in Lidl Slovenija.


img_9595

Petra Zagmajster

asistenka

Petra je diplomirana germanistka, ki je kot asistentka pri agenciji Taktik začela v začetku novembra 2016. Področje odnosov z javnostmi in organiziranje dogodkov ji ni tuje, saj je ob študiju štiri leta zapored organizirala Makkon (マッコン), dogodek namenjen japonski pop-kulturi, pred tem pa še Novoletko in Ilustrarium. Bila je tudi članica Študentske sekcije društva za marketing Slovenije (ŠSDMS), kjer je sodelovala na različnih projektih in tako okrepila svoje znanje na področju marketinga, odnosov z javnostmi, družbenih omrežij in razširila svojo mrežo poznanstev. Je komunikativna in ustvarjalna oseba, ki obožuje temno čokolado, mačke in nemščino

Urška Pirjevec

asistenka

Diplomirana oblikovalka vizualnih komunikacij je svoje znanje nabirala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani ter na Inštitutu za dizajn Univerze za uporabne znanosti v Lahtiju na Finskem. Navdušuje jo kombinacija fotografije, ilustracije in grafičnega oblikovanja, eksperimentiranje z vizualnimi mediji ter preizkušanje njihovih meja. Proste ure pogosto izkorišča za samo iniciativne projekte, prav tako pa jo zanima tudi vpliv družabnih omrežij na navade sodobne družbe ter njihova vloga v promociji blagovnih znamk.

Ela Brglez

asistenka

Diplomirana komparativistka. Med študijem se je posvečala literarnim jezikom, v vsakdanjem življenju pa jo zanimajo vsi – literarni in neliterarni, domači in tuji, znani in neznani. Tako je tekom študija v Pragi pol leta spoznaval tudi češčino. Ob zaključevanju podiplomskega študija na Filozofski fakulteti, jo pot zanaša še na predavanja Pravne fakultete, kjer se s pravniškim jezikom šele srečuje. Septembra 2016 je začela spoznavati jezik Taktika. V prostem času rada potuje. In bere. Veliko in raznoliko.

 

Iščemo dva kandidata ali kandidatki za prosti delovni mesti Asistent projektov na področju odnosov z javnostmi.

Naloge in odgovornosti:

  • pisanje novic, sporočil za javnost, spletnih objav, upravljanje spletnih strani,
  • organiziranje in izvedba izobraževalnih, strokovnih, svečanih in promocijskih dogodkov, ter novinarskih konferenc,
  • javno nastopanje,
  • vodenje in administracija projektov,
  • marketing, uporaba orodij podatkovne analitike,
  • upravljanje računalniške in multimedijske opreme.

Pričakujemo:

  • stopnja izobrazbe ustrezne smeri,
  • 1 leto delovnih izkušenj na področju odnosov z javnostmi, novinarstva, marketinga ali organizacije dogodkov (lahko tudi v obliki študentskega dela),
  • poznavanje tehniškega področja, prednost področje računalništva in informatike,
  • pismenost (tekoče pisno in ustno znanje slovenščine in angleščine),
  • prepričljiv nastop (v slovenskem in angleškem jeziku),
  • obvladovanje veščin organiziranja in komuniciranja,
  • izkušnje z delom v timu.

Vaše prijave z življenjepisom pričakujemo do ponedeljka, 25.9.2017 na e-mail: agency@taktik.si