Naše radosti

IPREX Blogbarometer 2014

Na agenciji Taktik smo v okviru agencijske mreže IPREX izvedli slovenski del mednarodne raziskave o blogerjih Blogbarometer 2014. V Sloveniji je potekala je od 2. do 18. aprila 2014. V njej je sodelovalo 149 slovenskih blogerjev, na mednarodni ravni pa 1360. Poleg Slovenije so sodelovale še: Češka (DBM), Finska (Manifesto), Irska (Walsh), Italija (Imageware), Nemčija (Orca Affairs GmbH), Nova Zelandija (PEAD-PR), Severna Irska (DCPPR), Španija (poweraxle), Velika Britanija (Mason Williams) in ZDA (JSH&A).

Rezultate smo predstavili z infofotografikami, lastnim formatom za predstavljanje statističnih podatkov. Format statistične podatke pretvarja v žive oblike, razporejene v ustrezno kompozicijo in obeležene na fotografiji. Avtorja fotografij sta Matej Leskovšek in Peter Škrlep.

Več o raziskavi je na voljo v zavihku Blogbarometer.

20140614-PET_6595 (ID 50131)

Šiht happens

Deseto obletnico delovanja agencije Taktik je zaznamovalo veliko sprememb, med katerimi sta največji zagotovo sprememba imena podjetja in selitev v nove prostore. Za deseti rojstni dan je agencija izdelala majice s pomenljivim napisom ”Šiht happens”, ki z besedno igro ponazarja del spektra odnosov z javnostmi, ki ga v agenciji štejemo med naše ključne delovne odlike.

Fotka_majica Shit happens (1)

Agencijska jajca

Leta 2010 smo sedmo leto delovanja agencije smo obeležili s praznovanjem Jezusovega vstajenja. Praznovanje rojstnega dne smo bili zaradi zasedenosti prisiljeni praznovati post festum, velikonočni post pa se nam je za to zdel najprimernejši izbor. Ob tej priložnosti smo svoje prijatelje in poslovne partnerje obdarili z jubilejnimi pirhi, ki so opremljeni s posebej za to priložnost ustvarjeno podobo pret’a’manger blagovne znamke KokošAnel.

»Kalorična vrednost darila (143Kcal/100g) je zagotovo bistveno manjša od sporočilne. Jajca namreč predstavljajo prijateljstvo in ljubezen, kot kozmična jajca pa tudi simbol stvarjenja in življenja,« razlaga izbor Matjaž Klipšteter, direktor agencije, »zato je priložnostna obdaritev z dizajnerskim pirhom tisto sporočilo, ki ga ob rojstnem dnevu podjetja želimo deliti s tistimi, ki zelo prispevajo, da smo lahko uspešni tudi v teh zaostrenih časih.«

Jajce je dragoceni vir beljakovin, vsebuje tudi vitamine A in D, uravnoteženo količino vitaminov B kompleksa ter nekatere minerale: kalij, kalcij, magnezij, železo in cink. Vse te snovi potrebujemo za normalen rast in razvoj. Jubilejna jajca so trdo kuhana. 31. 3. 2010 so jih osem minut termično obdelovali v restavraciji Pravne fakultete v Ljubljani ter nato dodatno grafično obdelali v prostorih agencije.

Kokoš

 Recesionizem

V letu 2009 smo v sodelovanju z uveljavljenimi umetniki zagnali recesionizem – novo umetniško smer, ki na gospodarsko krizo odgovarja z iskanjem novega skozi umetnost. V okviru uveljavljanja recesionizma nastopa tudi kot kolektivni korporativni umetnik. Izbor recesionističnih del bo na ogled na razprodajni razstavi od 12. do 15. junija v Mestnem muzeju z naslovom Recesionizem na slovenskem 2009, drugo četrtletje.

Pri pripravi razstave so sodelovali priznani slovenski umetniki, ki so se pridružili recesionizmu: Zora Stančič, Michael Benson, Vuk Ćosić, Bojan Gorišek, Matevž Medja, Silvester Plotajs Sicoe, Matej Andraž Vogrinčič in EnKnapGroup.

Umetniki recesionizma delijo prepričanje, da iz recesije kratkoročno ni druge poti, kot skozi ustvarjanje novega. Recesionistično delo ponazarja stanje duha v gospodarski recesiji. Manjka del oprijemljivega, vedno pa ostaja misel. Dela recesionistov ustvarjajo nedefiniran prostor, kamor naj vstopi publika kot sodelavec pri umetniškem delu. V nedoločen prostor gledalec vnese svoje doživljanje novega sveta, pri čemer ga vodita domišljija in nujen optimizem. Da je umetniško delo izpopolnjeno sta tako potrebna dva. Prvotni ustvarjalec in njegov komplement – aktivni gledalec. Ko oba opravita nalogo, lahko govorimo, da se je izpolnilo umetniško delo recesionizma.

Zaprtje razstave recesionizma

Recesionizem je svoj vrhunec doživel z zaprtjem razstave, kjer so se zbrali vsi umetniki recesionizma in ostali gostje. Tudi agencija Taktik je sodelovala v razstavi kot kolektivni korporativni umetnik, ki je ustvarjala v tehniki »misli v okvirju«. Kot del koncepta recesionizma smo izkupiček od prodanih del namenili instituciji nacionalnega pomena – Banki Slovenije.

Vrhunec večera je predstavljal koncert priznanega pianista Bojana Goriška, ki je zbrane goste navdušil z interpretacijo skladbe 4’33” avtorja Johna Cagea. Gre za skladbo, kjer umetnik ne proizvaja nobenega zvoka, temveč jo sestavljajo zgolj zvoki, ki prihajajo od občinstva.

Rec2Rec3

Al Gore al’dol, samo ne z liftom

V agenciji se vseskozi skušamo obnašati čim bolj naravi prijazno. Z željo, da bi po svojih močeh prispevali k zmanjševanju izpustov škodljivega ogljikovega dioksida, smo s skupno zavezo vseh članov ekipe pričeli delati in živeti še bolj okolju prijazno.

Z našimi sprejetimi smernicami ekološkega obnašanja z geslom »AL GORE AL’ DOL, SAMO NE Z LIFTOM!«  želimo postati boljši prebivalci planeta in ohraniti naše okolje, da bodo lahko v njem uživale tudi naše prihodnje generacije.

Pri izvedbi projekta smo se povezali z nevladno organizacijo Umanotera, Fundacijo za trajnostni razvoj.

S projektom smo dokazali, da je lahko prizadevanje za varovanje okolja tudi zabavno, saj zaposlene v njihovem delovnem okolju spremljajo simpatični napisi, ki jih opozarjajo na ugašanje luči in računalnikov, ločevanje odpadkov, uporabo pisarniškega papirja z obeh strani in druge varčevalne ukrepe.

Za projekt smo prejeli tudi priznanje za eno izmed najboljših okoljevarstvenih praks v pisarniškem poslovanju, Zelena pisarna 2010.

Priznanja podeljuje podjetje Planet GV, namenjeno pa je vsem tistim organizacijam, ki s svojim delovanjem želijo opozarjati na okoljsko probleme ter jih na ustrezen način in po svojih močeh tudi reševati.

IMG_3243 IMG_3236IMG_3231

Lastniki dela Lune

Leta 2007 smo postali lastniki dela Lune. Za naložbo smo se odločili v okviru razvojne strategije, ki bo podjetju zagotavljala določeno konkurenčno prednost na domačem trgu. Srednjeročno bo omogočala tudi širitev na potencialne nove trge ter predvsem dober pogled na globalna dogajanja.

Investicijo, s katero smo pridobili 10-8 odstotkov površine te tvorbe, smo izvedli ob sklenitvi četrtega leta svojega uspešnega poslovanja. Naložbo v višini 37 evrov smo v celoti financirali z lastnimi sredstvi. Na osnovi doslej znanih informacij pričakujemo, da bo vrednost nakupa v naslednjih letih hitro rasla, predvsem zaradi naložbenih prizadevanj konkurentov in omejenih razpoložljivosti na tem območju.

Prišli smo v miru, je bilo jasno in preprosto sporočilo agencije vsem, ki bi se zaradi izvedene transakcije lahko počutili ogrožene. »Ključni razlog za to poslovno potezo je predvsem dober pogled na globalna dogajanja s povsem druge perspektive. Pri vseh možnih naložbah v tem finančnem obsegu se nam je zato zdela Luna najprimernejša,« je nakup komentiral Matjaž Klipšteter, direktor agencije, in dodal: »Gre za majhen korak za družbo in za človeštvo.«

ASTRONAVT NA LUNI CMYK

Luna1 Luna2

 

Prvo užitno sporočilo za medije

Leta 2003 smo prvič v zgodovini sodobnih odnosov z javnostmi poslali dobesedno užitno sporočilo za medije, s katerim smo obeležili prvo obletnico delovanja agencije. “Sladki press release”, ki so ga prejela številna slovenska medijska uredništva, je s prebavi neškodljivim postopkom potiskana slaščica. Na običajnem pisarniškem formatu A4 oblikovana, poldrugi centimeter visoka slaščica je sestavljena iz tankih plasti biskvita, čokolade in smetane.

press dober za pojest