Naš Triglav žanje priznanja

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) in Slovenski konferenci odnosov z javnostmi (SKOJ) smo skupaj z Geodetsko upravo Republike Slovenije (GURS) osvojili Veliko nagrado SOF za rekordno število objav in prispevkov ter posebno nagrado Prizma za izjemno prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost. Nagrado smo prejeli za uspešno izvedeno novinarsko konferenco, na kateri je GURS predstavil rezultate strokovno zahtevnega, tri letnega projekta Posodobitev prostorske podatkovne infrastrukture za zmanjšanje tveganj in posledic poplav. Zaradi izjemnih rezultatov projekta Slovenija postaja evropsko primerljiva na geodetskem področju, dvig kakovosti podatkov in sodobna oprema pa sta geodetom omogočila hitro in učinkovito določanje višin, tudi višine slovenskih gora. V okviru projekta smo ponovno določili višino Triglava.

Na eni strani smo imeli tri tedne časa in sredstva, s katerimi bi si težko privoščili objavo enostranskega oglasa v Delu, na drugi pa enega od strokovno najzahtevnejših projektov GURS v zadnjih letih. Naloga, da rezultate predstavimo na novinarski konferenci in opozorimo na novosti, ki bodo med drugim pripomogle k lažji preventivi na področju zmanjšanja tveganj, večje varnosti in zaščite življenj prebivalcev Slovenije na področju poplavne varnosti pa je predstavljala pravi izziv.

Ker je dvig kakovosti podatkov v okviru projekta omogočil učinkovitejše določanje višin, smo se vprašali: Kaj lahko ponovno izmerimo, da bo o tem govorila vsa Slovenija? Izbrali smo nacionalni ponos, Triglav, in ga znižali za 34 centimetrov. Da bi izvedeli novo določeno uradno višino Triglava, so novinarsko konferenco obiskali predstavniki vseh večjih medijskih hiš, novica o znižanju Triglava pa je kot požar preplavila tudi družbena omrežja.

»Rezultati projekta so bili nad vsemi pričakovanji, zato smo si upali poseči po nacionalnem simbolu, Triglavu, za spodbudo in dokaz, da tudi strokovno zahtevne vsebine lahko najdejo svojo pot do medijske pojavnosti,« je ob podelitvi nagrad ponosno povedal mag. Jurij Režek, direktor Urada za geodezijo in vodjo projekta. Ponosno lahko rečemo, da nam je uspelo v tiskanih medijih doseči 2.724 cm2 objav, na spletnih portalih 30 objav, na televiziji smo dosegli 14 minut prispevkov, na radiu pa kar 24 minut.

Na spodnji povezavi pa si lahko ogledate še naš predstavitveni filmček, s katerim smo do solz nasmejali vse obiskovalce Slovenske konference odnosov z javnostmi in Slovenskega oglaševalskega festivala. Filmček je na voljo tukajSOF

skoj.