Projekti

Geodetska uprava Republike Slovenije
Projekt: Ponovno smo izmerili višino Triglava

Za našega naročnika Geodetsko upravo RS smo v okviru njihovega projekta Posodobitev prostorske podatkovne infrastrukture za zmanjšanje tveganj in posledic poplav organizirali novinarsko konferenco, na kateri so bili predstavljeni rezultati strokovno zahtevnega triletnega projekta. Zaradi izjemnih rezultatov projekta Slovenija postaja evropsko primerljiva na geodetskem področju, dvig kakovosti podatkov in sodobna oprema pa sta geodetom omogočila hitro in učinkovito določanje višin, tudi višine slovenskih gora. V okviru projekta smo ponovno določili višino Triglava.

Da bi izvedeli novo določeno višino Triglava so na novinarsko konferenco prišli vsi slovenski mediji. V tiskanih medijih smo dosegli 2.724 cm2 objav, na spletnih portalih 30 objav, na televiziji smo dosegli 14 minut prispevkov, na radiu pa kar 24 minut. Vse pa smo morali razočarati, saj je Triglav za 34 centimetrov nižji. Nova višina znaša 2863, 65 metra. Ker smo dosegli rekordno število objav in prispevkov, smo bili za projekt nagrajeni z Veliko nagrado SOF na Slovenskem oglaševalskem festivalu 2017 in Posebno nagrado Prizma za izjemno prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost, ki jo podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi.

IMG_9560-HQ (2)

Si.mobil
Projekt: Si.mobilov elevator pitch

Za naročnika Si.mobil smo razvili idejo natečaja za mala podjetja, s katerim smo jih želeli na izviren in kreativen način seznanjati s Si.mobilovo poslovno ponudbo. Do sedaj smo izvedli dva nagradna natečaja, ki sta potekala v obliki t. i. elevator pitcha oziroma kratke osebne predstavitve podjetja in njegovih poslovnih izzivov.

Izraz »elevator pitch« izhaja iz situacije, v kateri se podjetnik znajde v dvigalu s potencialnim investitorjem in ima v času vožnje v dvigalu možnost, da izrabi priložnost in predstavi svojo dejavnost. Tako so imeli tudi finalisti Si.mobilovega natečaja priložnost, da v času nekaj minut prepričajo člane komisije, zakaj je prav njihovo podjetje tisto, ki si zasluži Si.mobilovo subvencijo in predstavitev v oddaji Prava ideja na TV Slovenija.

simobil1

simobil2

PokerStars
Projekt: Ekstremni poker turnir 200 metrov pod zemljo

Za PokerStars smo organizirali ekstremni poker turnir, ki je potekal 200 metrov pod zemljo, natančneje v Muzeju premogovništva v Velenju. Na turnirju so sodelovali znani Slovenci, profesionalni igralci pokra, PokerStarsova ambasadorja pokra v Sloveniji Peter Poles in Dani Bavec ter drugi gostje. Naša organizacijska ekipa je zasnovala koncept dogodka in speljala celotno organizacijo. Osrednji cilj dogodka je bil pridobiti medijsko pozornost in poker predstaviti v nenavadnem okolju, ki bo k igri dodal še adrenalinsko spodbudo, obenem pa smo želeli utrditi vezi z že znanimi igralci pokra med novinarji in znanimi Slovenci. Dogodek je bil deležen velike medijske pozornosti, saj smo uspeli v Muzeju premogovništva zbrati številne osrednje nacionalne in lokalne medije.

unnamed1

unnamed2

Zveza društev slepih in slabovidnih
Projekt: Simpozij za enakovredno družbeno vključenost

V okviru projekta Knjižnica slepih in slabovidnih (KSS) je agencija Taktik sodelovala pri zasnovi in izvedbi strokovnega simpozija o problematiki slepih, slabovidnih in ljudi z motnjami branja. Poleg organizacije in izvedbe dogodka smo v okviru projekta KSS poskrbeli tudi za celovito podporo na področju odnosov z mediji in z drugimi ključnimi ciljnimi javnostmi.

Simpozij

Si.mobil
Projekt: Letno poročilo

Si.mobilovi letni poročili za leti 2011 in 2012 sta dokazali, da je poročilo lahko umetnina. V ospredje sta postavili dve izjemni grafiki slovenskih avtorjev, ki sta služili kot vstopni točki v letni poročili.

Si.mobilovo letno poročilo 2011 je v osrčje postavilo QR kodo – element, nerazdružno povezan s svetom mobilne tehnologije. Si.mobil je tako poslovne partnerje in medije o poslovnih rezultatih za leto 2011 obvestil na drugačen način. Namesto letnega poročila v tiskani obliki ali na USB-ključku so poslovni partnerji in analitiki prejeli originalno grafiko priznane slovenske umetnice Zore Stančič z naslovom ˝Dekle s telefonom˝. V samo QR kodo so vključene fotografije vseh Si.mobilovih zaposlenih, saj brez motiviranih in predanih zaposlenih tako dobrih poslovnih rezultatov ne bi bilo. Osrednji element grafike, odtisnjene v omejenem številu izvodov, je QR koda, ki predstavlja vstopno točko v spletno letno poročilo. Izvirnost koncepta so potrdile nagrade FEIEA Grand Prix, Slovenskega oglaševalskega festivala ter PRSS v okviru nagrad Papirus.

Si.mobilovi poslovni partnerji in finančni analitiki so namesto natisnjenega letnega poročila za leto 2012 prejeli grafiko Romana Uranjeka, člana skupine Irwin, Novega kolektivizma in gibanja NSK. S prenosom brezplačne mobilne aplikacije Si.realnost lahko prejemniki grafike še zdaj vstopajo v letno poročilo skozi svet obogatene resničnosti. Po zagonu aplikacije morajo uporabniki kamero naprave usmeriti na grafiko. Nad grafiko se pojavi virtualni učinek, ki uporabnika informira o dosežkih Si.mobila in mu daje možnost vstopa na spletno stran letnega poročila. Uporaba obogatene resničnosti daje letnemu poročilu povsem novo raven interaktivnosti.

Letno poročilo Si.mobil1

Letno poročilo Si.mobil

Europlakat
Projekt: Bicikelj

Europlakat in Mestna občina Ljubljana sta maja 2011 v okviru javno-zasebnega partnerstva postavila samopostrežni sistem izposoje koles Bicikelj. V agenciji Taktik smo sodelovali pri promociji, ki je prispevala k uspešnemu zagonu sistema Bicikelj. Že prvi dan je bilo v sistem prijavljenih več kot 1.600 uporabnikov, ki so kolesa preizkusili že prvi dan obratovanja. Po treh mesecih delovanja je kolesa uporabljalo že 20.000 občanov in obiskovalcev Ljubljane, s čimer je Bicikelj hitro prešel na polne delovne obrate. Občani in obiskovalci mesta so Bicikelj dobro sprejeli, kolesa pa so postala priljubljena oblika prevoza po mestu.

BICIKE(LJ) gverila 4

BICIKELJ Ljubljana 1

Lidl 
Projekt: Lidl – že pet let več za vas
Ob praznovanju 5. obletnice od odprtja prvih Lidlovih trgovin v Sloveniji smo pripravili komunikacijski načrt in sodelovali pri izvedbi komunikacijskih aktivnosti, s poudarkom na odnosih z mediji in zaposlenimi in načrtovanju vsebin na Facebook strani. Pripravili smo tudi komunikacijsko podporo za osrednji dogodek ob obletnici, ki je potekal pred Lidlovo poslovalnico v BTC-ju v Ljubljani.

unnamed6

unnamed7

Nokia 
Projekt: Izjemni (vsak)dan z Nokio Lumia – Lov na zaklad za novinarje in blogerje

Ob prihodu prvega pametnega telefona Nokia z operacijskim sistemom Windows Phone v Slovenijo smo v sodelovanju z marketinško agencijo Nokie v Sloveniji zasnovali in izvedli lov na zaklad za izbrane novinarje in blogerje. Dogodek je bil zasnovan tako, da so morali udeleženci med iskanjem zaklada intenzivno uporabljati nov pametni telefon Nokia Lumia 800 in obenem slediti navodilom, ki so jih sproti prejemali prek družbenih omrežij. Lov na zaklad je potekal v središču Ljubljane ter vključeval sodelovanje z več trgovinami, gostinskimi lokali in drugimi ustanovami. Odziv na dogodek je bil zelo dober, ne samo med udeleženimi novinarji in blogerji, s katerimi smo še dodatno utrdili odnose, ampak tudi med naključnimi mimoidočimi, ki so opazovali udeležence med izvajanjem različnih nalog.

Nokia Lumia

Zavarovalnica Generali 
Projekt: Upravljanje nastopa Zavarovalnice Generali na družbenem omrežju Facebook

Generali Zavarovalnica d.d. kot enega izmed svojih komunikacijskih kanalov uporablja tudi družbeno omrežje Facebook (FB). Ker se je tudi prek slednjega želela pojavljati kot kredibilna in zaupanja vredna zavarovalnica s široko ponudbo inovativnih, kakovostnih in cenovno ugodnih zavarovanj, smo na pomlad 2013 zasnovati povsem novo strategijo nastopa Generalija na FB ter ga začeli temu primerno upravljati. Hkrati nastop na FB omrežju sledi začrtani poslovni strategiji in komunikacijskim ciljem zavarovalnice. O zanimivih in aktualnih vsebinah priča okrog 19.000 privržencev, ki se v okviru Generalijevega FB z veseljem tedensko spopade tudi s preverjanjem znanja s področja cestno prometnih predpisov.

FB

Poslovna skupina Pivka (Pivka & Delamaris) 
Projekt: Informator Pivka Delamaris – ipd!

Pivka d.d. je decembra 2009 postala lastnica družbe Delamaris d.o.o. Novo vodstvo je z zaposlenimi v Delamarisu prvo komunikacijo in odnos hitro in uspešno vzpostavilo, a se je že takrat zavedalo, da ju velja v nadaljevanju dodatno nadgrajevati in negovati. Glede na načrtovano skupno prihodnost Pivke in Delamarisa pa se je vedno bolj in vedno resneje pojavljala potreba po skupnem enotnem internem glasilu. Tako prvo kot drugo smo uspešno dosegli tudi preko skupnega i(nformatorja) p(ivka) d(elamaris)! (ipd!), katerega prva številka je luč sveta z našo pomočjo ugledala že v začetku leta 2010 in še danes uspešno izhaja. Še posebej ponosni smo, da je pri bralcih, zaposlenih v Poslovni skupini Pivka, resnično našel svoje pravo mesto.

ipd1

Inštitut za varovanje zdravja Republike Slovenije (IVZ)
Projekt: Načrt kriznega komuniciranja v primeru pandemije gripe

Pandemija gripe je pojav, ko se nova visoko nalezljiva in nevarna vrsta virusa gripe začne hitro širiti po svetu. Narava pandemične gripe je taka, da šele z njenim napredovanjem in širjenjem o njej izvemo več in se lahko šele tedaj učimo, kako se pred njo varovati.
Načrtovano in premišljeno komuniciranje odgovornih oseb v času kriznih razmer je izjemno pomembno, saj lahko prepreči neprimerne odzive splošne in strokovne javnosti, širjenje neresničnih informacij in govoric, pretiran strah in paniko med prebivalstvom, ter omogoči lažje preživljanje kritičnega obdobja. Osnovni cilj komunikacijskega načrta v primeru pandemije gripe je prenesti natančne, pravočasne in zanesljive nasvete/informacije v zvezi s pojavom pandemije gripe zdravstvenim in drugim strokovnjakom, ter prispevati k čim boljšemu razumevanju pandemije v splošni javnosti.
Komunikacijski načrt je del »Nacionalnega načrta ravnanja v primeru pandemije gripe Vlade RS«. Namen tega načrta je vsem vpletenim oz. odgovornim za obveščanje javnosti ob pojavu pandemije gripe nuditi jasne in enostavne napotke komuniciranja ter navesti potrebne aktivnosti s področja komuniciranja v posameznih fazah razvoja pandemije, ki jih določa Svetovna zdravstvena organizacija.
Načrt kriznega komuniciranja v primeru pandemije gripe, ki smo ga pripravili v sodelovanju z IVZ, med drugim vsebuje ključne usmeritve komuniciranja, opredeljuje vloge in odgovornosti pri komuniciranju, ključna sporočila, vzpostavitev kriznega komunikacijskega štaba ter natančne korake in časovni načrt komuniciranja za posamezne ciljne javnosti po fazah razvoja pandemije.

Pnademija

Pošta Slovenije 
Projekt: Preoblikovanje in uvajanje novih organizacijskih oblik pošt Pošte Slovenije

Skupaj s Pošto Slovenije smo jeseni 2009 načrtovali in izvedli komunikacijsko podporo preoblikovanju in uvajanju novih organizacijskih oblik pošt. Projekt je obsegal preoblikovanje prvih 13 stacionarnih pošt v premične. Vse so bile locirane v manjših krajih na podeželju, kjer pošta predstavlja edini še prisoten pomemben statusni simbol, razvitost infrastrukture ter mesto druženja lokalnih prebivalcev. Pri slednjih smo želeli doseči sprejetje premičnih pošt kot korak k približevanju storitev, kot izboljšavo in ne kratenje že pridobljenega uporabniškega udobja. Odnosi z javnostmi so bili podrobno načrtovani, temeljili pa so na pristnem in osebnem odnosu. Pri snovanju komunikacijske podpore smo poseben poudarek namenili pravočasnemu in natančnemu informiranju ter izobraževanju zaposlenih Pošte Slovenije, oblikovanju pravih sporočil, pogajalski taktiki z lokalnimi oblastmi in mnenjskimi voditelj, časovni dinamiki in taktiki izvedbe. Projekt je imel za Pošto izredno velik pomen, finančno in vezano na ugled. Učinkovita izvedba pa je bila glede na naravo projekta, dane poslovne okoliščine ter komunikacijske izzive zelo zahtevna. Za odličnost na vsakem koraku smo bili v letu 2010 nagrajeni s PRIZMO — nacionalno strokovno nagrado, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi.

Pošta

Telekom Slovenije
Projekt: Ekokviz 

Na podlagi izhodišč podjetja Telekom Slovenije se je razvila zamisel o pridružitvi Ekokvizu, ki poteka v sklopu programa Ekošola kot način življenja. Projekt se je celostno vklopil v družbeno odgovorno delovanje Telekoma Slovenije in povezal tudi z njegovo osnovno dejavnostjo tako, da se je njegova izvedba v celoti prenesla na splet, oblikovan je bil tudi celovit koncept izvedbe projekta od začetka do konca. S prenosom na splet in z nekaterimi novostmi v konceptu tekmovanja je nastal povsem nov Ekokviz, zato je bila naloga komunikatorjev zahtevna: z učinkovito komunikacijo smo morali ciljne javnosti, najpomembnejša med njimi je bila množica več kot 200 šolskih ekomentorjev, obvestiti o novem Ekokvizu, jih motivirati za sodelovanje in zagotoviti čim večji odziv, obenem pa poskrbeti za gladek potek tekmovanj na šolah kljub novostim pri njihovi izvedbi ter zagotoviti stalno komunikacijo in odzivnost, ki jo zahteva spletni medij. Za odličnost pri izvedbi komunikacijskih aktivnosti projekta Ekokviz smo v letu 2010 prejeli nagrado Gold Quill, ki jo podeljuje Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev (IABC), in sicer v kategoriji celovitih akcij družbene odgovornosti.

.ekokviz2

ekokviz3

AdriatiQa 
Projekt: Natečaj za študente prevajalstva

V sodelovanju z naročnikom in Filozofsko fakulteto v Ljubljani smo organizirali natečaj, ki je bil namenjen spodbujanju študentov prevajalstva k razvoju prevajalske stroke v Sloveniji, izmenjavi znanja in izkušenj ter ustvarjanju povezav med podjetjem in nadarjenimi mladimi prevajalci. Sodelovali smo pri zasnovi natečaja, pri pripravi vseh potrebnih gradiv in materialov, spremljanju poteka natečaja in organizaciji zaključnega dogodka. Pomemben del natečaja so predstavljali tudi odnosi z mediji, pri čemer smo skozi projekt pripomogli k vzpostavitvi kakovostnih odnosov s ključnimi novinarji, ki pokrivajo področje prevajalstva.

skrivanek1

skrivanek2

Mercator 
Projekt: Prenova blagovne znamke Lumpi

Leta 2009 je blagovna znamka Lumpi doživela vsebinsko in vizualno prenovo. Novi prehrambeni izdelki Lumpi upoštevajo prehranske značilnosti za različne starostne skupine otrok, prav tako pa so strokovno pregledani in potrjeni s strani kredibilnih institucij. Ob prenovi blagovne znamke smo zastavili nabor različnih komunikacijskih aktivnosti, usmerjenih v različne ciljne javnosti, kot so mediji, kupci, zaposleni, strokovna javnost in ostale. Z izvedbo aktivnosti smo zasnovali in utrdili položaj izdelčne linije Lumpi, ki temelji na spodbujanju prehrane po standardnih zdravega prehranjevanja za otroke in malčke. Aktivnosti ob prenovi blagovne znamke Lumpi smo zasnovali in izvedli v sodelovanju s Skupino Futura.

unnamed3

Droga Kolinska 
Projekt: 100 let blagovne znamke Donat Mg

Ob 100. obletnici blagovne znamke Donat Mg smo zasnovali celosten program odnosov z javnostmi kot del integriranega komuniciranja. Program je temeljil na osebnem odnosu s ciljnimi skupinami (zaposleni, lokalna skupnost, mediji, strokovna javnost, širša javnost), temelji namen aktivnosti pa je bil približati znamko Donat Mg ciljnim skupinam in obeležiti visok jubilej. Vsa izbrana komunikacijska orodja so bila prilagojena posameznim ciljnim skupinam z namenom doseči kar največjo odzivnost, pristen stik z vpletenimi javnostmi in seveda uspešno posredovati zastavljena sporočila. Posebnost zasnove in izvedbe komunikacijskih aktivnosti ob 100-letnici blagovne znamke Donat Mg je bila prav njegova razsežnost, saj smo v komunikacijske aktivnosti vključili širok nabor ciljnih javnosti, ki je bil veliko širši od običajnega nabora ciljnih javnosti blagovne znamke. Prav tako smo glas o praznovanju Donata Mg in o njegovi edinstvenosti v evropskem in svetovnem merilu uspešno ponesli tudi onkraj slovenskih meja. Za izvedbo komunikacijskih aktivnosti ob 100. obletnici blagovne znamke Donat Mg smo leta 2008 prejeli tudi nagrado Prizma, ki jo podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi.

unnamed4

Supernova
Projekt: Odprtje nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik

S celovito komunikacijsko podporo smo sodelovali pri gradnji in odprtju nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik ter nadalje v prvem letu njegovega delovanja, in sicer s strateškim svetovanjem, načrtovanjem in izvedbo komunikacijskih aktivnosti ter svečanega dogodka ob odprtju in drugih različnih dogodkov za kupce, s poudarkom na odnosih z mediji, najemniki poslovnih prostorov in kupci. Sodelovali smo tudi pri vsebinski in kreativni zasnovi ter pripravi vsebin za brezplačno glasilo za kupce Lifestyle, ki izhaja še danes.

supernova1

AquaSystems, čistilna naprava Maribor 
Projekt: Varuj svojo kapljico vode

Skupaj z naročnikom smo nadgradili njihov projekt Varuj svojo kapljico vode, ki je namenjen ozaveščanju osnovnošolcev o pomenu varovanja voda. Poleg intenzivnejšega komuniciranja z medije smo pripravili vsebinsko zasnovo in vsebino delovnega zvezka kot učnega pripomočka za udeležence projekta ter vsebinsko zasnovo in izvedbo snemanja predstavitvenega filma o čistilni napravi in projektu.

Zdravstveni dom dr. Adolfa Drolca Maribor 
Projekt: Priročnik o internem komuniciranju in izobraževanje zaposlenih

V tesnem sodelovanju z naročnikom smo pripravili analizo komuniciranja v zavodu, zastavili cilje na področju razvoja internega komuniciranja ter na podlagi tega pripravili priročnik internega komuniciranja in delavnico o komuniciranju za širši krog zaposlenih na vodilnih položajih na več ravneh.

 Zveza društev slepih in slabovidnih
Projekt: Eksperimentalna novinarska konferenca

Leta 2006 smo za Zvezo društev slepih in slabovidnih ob tednu slepih zasnovali in izvedli komunikacijsko podporo razstavi taktilnih tipnih fotografij zemlje iz zraka z naslovom »Dotakni se in poglej«. Ob tem smo pripravili eksperimentalno novinarsko konferenco, na kateri smo novinarjem z rutico prekrili oči in jih vodili po razstavi, da so lahko senzibilizirali svoje čute do te mere, ko je bil tip kot čutilo, ki se ob odsotnosti vida najhitreje senzibilizira. Za projekt smo leta 2006 prejeli nagrado Prizma, ki jo podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi.

untitled1