10 nasvetov za digitalno komunikacijo v času COVID-19

Komunikacija z zunanjimi javnostmi glede COVID-19 bo od organizacije do organizacije različna. Kljub temu pa obstaja nekaj splošnih navodil za komunikacijo prek digitalnih kanalov, še posebej družbenih omrežij.

Preglejte vse načrtovane objave, saj te morda niso več primerne

Ne promovirajte storitev, ki bi lahko bile razumljene kot da vaša organizacija izrablja krizo za lastno korist.

Če delite objave o koronavirusu, naj bodo te iz preverjenih javnih agencij. Uporabite primerno sliko in povezavo za več informacij. Ključne objave lahko pripnete na vrh vašega profila.

Izogibajte se načrtovanju objav za več kot nekaj ur vnaprej – ob nenadnih spremembah se lahko zgodi, da ne bodo več primerne.

Razmislite o objavi pogosto zastavljenih vprašanj na vaši spletni strani. Povezavo do njih delite prek družabnih omrežij. Zagotovite, da bo spletna stran primerno posodobljena z zadnjimi informacijami glede dostopa do vaših prostorov oz. poslovalnic.

Pogosteje spremljajte omembe vaše organizacije in na vsa pomembna, s koronavirusom povezana, vprašanja odgovorite takoj, ko je mogoče. Ne ignorirajte pozivov za dodatne informacije, a hkrati tudi ne obljubljajte, da boste odgovorili do določenega roka.

Razmislite o možnosti dodatnih omejitev za zaposlene glede uporabe družbenih omrežij.

Redno pregledujte družbena omrežja vaših konkurentov in organizacij v vaši panogi. Tako lahko preverite, če je vaš pristop k digitalni komunikaciji usklajen s pričakovanji sektorja.

Razmislite o prekinitvi ali omejitvi plačanih promocijskih kampanj, ki niso več primerne. Če s plačljivimi kampanjami na družbenih omrežjih nadaljujete, pozorno spremljajte morebitna vprašanja. Za nujna obvestila razmislite o uporabi plačanih ciljanih promocij.

Razmislite o pripravi ali deljenju za vašo panogo pomembnih smernic ali virov informacij, ki bi lahko pomagali drugim.

Komunikacija z zunanjimi javnostmi glede COVID-19 bo od organizacije do organizacije različna. Kljub temu pa obstaja nekaj splošnih navodil za komunikacijo prek digitalnih kanalov, še posebej družbenih omrežij.

Povzeto po gradivu, ki ga je pripravila mednarodna svetovalna družba FTI Consulting. Agencija Taktik je del njene mednarodne mreže od leta 2016.