Dve nagradi za komunikacijsko odličnost Zlato pero (Gold Quill)

Na letošnjem mednarodnem tekmovanju za komunikacijsko odličnost Zlato pero (Gold Quill) smo skupaj z naročnikom A1 Slovenija prejeli kar dve nagradi. Na področju družbene odgovornosti sta si prestižno priznanje prislužila projekta Lahkonočnice in SkirA1ka. Na prvi pogled popolnoma različna projekta, kjer eden ustvarja dediščino za prihodnje generacije, drugi pa nagovarja del trenutka, imata skupno vizijo, izvirnost in predanost kakovostni izvedbi.

Dolgoletni družbeno odgovorni projekt Lahkonočnice skozi otroške pravljice na avtentičen način povezuje različne generacije, saj starostnikom omogoča, da se znova počutijo koristne, med otroke pa širi umetnost in toplino pripovedovanja. Zvočne pravljice pišejo priznani slovenski pravljičarji, mladi ilustratorji jim priskrbijo pravljično podobo, berejo pa jih stanovalci domov starejših občanov.  Lahkonočnice  se tudi velikih družbenih tem lotevajo na otroku prijazen način, kakovostne brezplačne vsebine pa so dostopne kadarkoli in kjerkoli.

SkirA1ka je družbeno odgovoren projekt, ki je ob aktualni pereči temi varnosti v prometu z električnimi skiroji združil navdušence električnih skirojev, strokovnjake s področja varne vožnje, slovensko policijo in ostale udeležence v prometu, s tem pa spodbudil razpravo o varni uporabi e-skiroja. Z dogodkom vseslovenskega srečanja e-skirojev je A1 kot odgovor na vprašanje varnosti v prometu postavil poligon, kjer so se udeleženci pod okriljem AMZS Centra varne vožnje na Vranskem preizkusili v varni vožnji in prejeli strokovne nasvete.

Najbolj prestižna mednarodna nagrada na področju komuniciranja Zlato pero že več kot štirideset let potrjuje komunikacijsko odličnost projektov. Letos so zabeležili več kot 550 prijav, med katerimi je mednarodna strokovna žirija nagradila 201 projekt; 81 jih je prejelo nagrado za odličnost (Award of Excellence), 120 pa posebno nagrado za zasluge (Award of Merit).

V agenciji Taktik pri načrtovanju komunikacijskih aktivnosti skrbno izbiramo med različnimi komunikacijskimi strategijami, taktikami in orodji, naročnikom pa pomagamo pri načrtovanju, izvajanju in vrednotenju odnosov z javnostmi. Tako Lahkonočnice kot SkirA1ka sta edinstvena projekta, ki se jima predano posvečamo in skrbimo za najvišji standard komuniciranja.