Kako blogi spreminjajo komuniciranje

Razmah blogov pošteno meša štrene komunikatorjem po vsem svetu in jim zastavlja številna vprašanja. Sodelavca iz agencije direktor Matjaž Klipšteter in svetovalka Mateja Breznik, sta v svojih prispevkih za zadnjo številko Marketing Magazina poskušala odgovoriti na vprašanje »Kam to pelje?«, in na kakšen način so blogi lahko uporabno orodje tudi pri komuniciranju z notranjo javnostjo.

Podjetja so vedno bolj določena s tem, kar o njih povedo drugi, ter vedno manj s tistim, kar sporočijo sama, uvodoma ugotavlja Matjaž. To jih sili v popolno transparentnost delovanja, komunikatorje pa postavlja pred nove izzive, kjer je zahtevno določanje najbolj vplivnih oblikovalcev mnenj v poplavi prispevkov vseh vrst le eden izmed njih.

Mateja je med glavnimi prednostmi, ki jih prinaša uporaba blogov v notranjem komuniciranju, izpostavila gradnjo pripadnosti med zaposlenimi in izmenjavo nasvetov. Kot rešitev za zelo zaposlene menedžerje, ki se ne želijo odreči bloganju, je ponudila avdioblog ter opozorila na nekaj pravil, ki jih je potrebno upoštevati pri internem blogu.