Matjaž Klipšteter za Prizmo 2006

Matjaž Klipšteter, direktor agencije Taktik, je aprila vodil delavnico Prizma 2006. Slovensko društvo za odnose z javnostmi pa ga je izbralo za predsednika letošnje žirije za nagrade Prizma, ki bodo podeljene oktobra.

Delavnica z naslovom Kako pripraviti strategijo komuniciranja, postaviti cilje, opredeliti vire in meriti učinkovitost  je pod drobnogled vzela dva lani nagrajena programa in predstavila osnovne elemente njunega načrtovanja, izvedbe in merjenja učinkovitosti.

Matjaž Klipšteter je o svojem sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi pri letošnjem projektu Prizma povedal: »Nagrade Prizma so namenjene projektom, ki so izkazali odličnost v komuniciranju, in prav to je osnovni kriterij, ki ga bomo s sodelavci – člani žirije – pri nagrajevanju upoštevali tudi letos. Članom žirije, ki ji predsedujem, popolnoma zaupam in verjamem v njihovo strokovnost, zato na predsedovanje žiriji gledam tudi kot na priložnost za izmenjavo naših pogledov na odnose z javnostmi.«