7. 5. 2020
5. maja 2020, v času covid-19, smo skupaj z družbo IKEA Jugovzhodna Evropa pripravili prvo, našo in njihovo, novinarsko konferenco »na daljavo«, na kateri smo zainteresiranim slovenskim medijem predstavili napredek pri gradnji prve trgovine. Glavni govorec s strani družbe IKEA Jugovzhodna Evropa pa je bil Cas Lachaert, vodja trga in vodja trgovine v Sloveniji. Virtualna […]
> More
22. 4. 2020
Na letošnjem mednarodnem tekmovanju za komunikacijsko odličnost Zlato pero (Gold Quill) smo skupaj z naročnikom A1 Slovenija prejeli kar dve nagradi. Na področju družbene odgovornosti sta si prestižno priznanje prislužila projekta Lahkonočnice in SkirA1ka. Na prvi pogled popolnoma različna projekta, kjer eden ustvarja dediščino za prihodnje generacije, drugi pa nagovarja del trenutka, imata skupno vizijo, […]
> More
26. 3. 2020
Komunikacija z zunanjimi javnostmi glede COVID-19 bo od organizacije do organizacije različna. Kljub temu pa obstaja nekaj splošnih navodil za komunikacijo prek digitalnih kanalov, še posebej družbenih omrežij. Preglejte vse načrtovane objave, saj te morda niso več primerne Ne promovirajte storitev, ki bi lahko bile razumljene kot da vaša organizacija izrablja krizo za lastno korist. […]
> More
26. 3. 2020
Zdravstveni sistemi, podjetja, vlade in borze se majejo zaradi novega koronavirusa COVID-19. Medtem ko se politika, zdravniška in znanstvena skupnost spopadajo z virusom, ljudi skrbi za svoje in zdravje svojih bližnjih. Skrbi jih, da bi se ob vsakodnevnem prevozu na delovno mesto in med opravljanjem svojega dela lahko izpostavili okužbi. Kako torej podjetja odgovarjajo na […]
> More
27. 5. 2019
Na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi (SKOJ) je agencija Taktik skupaj z naročniki prejela kar tri od petih podeljenih nagrad Prizma za odličnost v komuniciranju. Nagrado Prizma podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS), agencija Taktik pa je s tem postala najuspešnejša agencija letošnje konference. Čeprav so si nagrajeni komunikacijski programi med seboj […]
> More