Archive

Skoj z rdečimi noski

24. 10. 2008

Odgovornost v komuniciranju je bila osrednja tema letošnjega Skoja. Na njem smo aktivno sodelovali tudi na agenciji. Direktor agencije Matjaž Klipšteter je na svoje predavanje o vlogi komunikatorja v družbeni odgovornosti že dan prej vabil udeležence Skoja z razdeljevanjem klovnovskih rdečih noskov. Svoje predavanje je zaokrožil z napovedjo donacije dobrodelni organizaciji Rdeči noski. Rdeči noski kot simbol […]

> More

Al gore al’dol, samo ne z liftom!

15. 10. 2008

V agenciji smo organizirano doslednejši pri ekološkem obnašanju. Z željo, da bi po svojih močeh prispevali k zmanjševanju izpustov škodljivega ogljikovega dioksida, smo s skupno zavezo vseh članov ekipe pričeli delati in živeti še bolj okolju prijazno. Zato si prizadevamo biti varčnejši z energijo in vodo, doslednejši pri recikliranju ter prodornejši pri ekološkem osveščanju. Z […]

> More

Mama come to Papa

7. 3. 2008

Z zabavo, na kateri je za glasbo skrbel kar direktor agencije Matjaž Klipšteter, ki je nekoč kot DJ zavzeto vrtel vinilke, so nadaljevali svojo tradicijo vsakoletnega praznovanja rojstnega dne. Za svoj prvi rojstni dan je agencija tako razposlala prvo zares užitno sporočilo za medije, lani pa je rojstni dan slavila z nakupom dela Lune z geslom MYMOON.

> More

Šaljivi napisi, resna obljuba naravi

4. 3. 2008

Projekt pod sloganom Al Gore al’ dol, samo ne z liftom, ki smo ga na agenciji uvedli jeseni, je bil kot zgled delovanja ekološke pisarne v praksi danes predstavljen na straneh časnika Delo v rubriki Borza dela. Pri njegovi izvedbi  smo se povezali z nevladno organizacijo Umanotera, Fundacijo za trajnostni razvoj, in želimo si, da […]

> More

Kako blogi spreminjajo komuniciranje

1. 8. 2007

Razmah blogov pošteno meša štrene komunikatorjem po vsem svetu in jim zastavlja številna vprašanja. Sodelavca iz agencije direktor Matjaž Klipšteter in svetovalka Mateja Breznik, sta v svojih prispevkih za zadnjo številko Marketing Magazina poskušala odgovoriti na vprašanje »Kam to pelje?«, in na kakšen način so blogi lahko uporabno orodje tudi pri komuniciranju z notranjo javnostjo. Podjetja so […]

> More