Archive

Prihodnost odnosov z javnostmi

22. 6. 2007

24. Marketinški fokus, ki je 21. junija potekal v Ljubljani, je bil posvečen prihodnosti odnosov z javnostmi. Na okrogli mizi z naslovom »Kaj čaka odnose z javnostmi v letu 2017« je sodeloval tudi Matjaž Klipšteter, direktor agencije. Razpravljavci so se najprej podali v preteklost; strinjali so se, da je v preteklih 15 letih strokovnost odnosov […]

> More

Lastniki dela Lune

6. 3. 2007

Poravnali smo kupnino za nakup dela Lune. Za naložbo smo se odločili v okviru razvojne strategije, ki bo podjetju zagotavljala določeno konkurenčno prednost na domačem trgu. Srednjeročno bo omogočala tudi širitev na potencialne nove trge ter predvsem dober pogled na globalna dogajanja. Investicijo, s katero smo pridobili 10-8 odstotkov površine te tvorbe, smo izvedli ob sklenitvi […]

> More

Prejeli nagrado Prizma

24. 10. 2006

Za eksperimentalno novinarsko konferenco ob otvoritvi razstave Dotakni se in poglej, smo v letošnjem tekmovanju za nagrado Prizma, prejeli najvišjo oceno med vsemi prijavljenimi projekti. Urška Planinc, vodja projekta, je tako poleg nagrade Prizma za najboljši primer v kategoriji Učinkovita raba PR orodij na posameznih področjih odnosov z javnostmi, prevzela tudi posebno nagrado IEDC Bled za absolutnega […]

> More

Eurocom Worldwide proti lakoti otrok

2. 10. 2006

Agencije za odnose z javnostmi članice svetovne mreže Eurocom Worldwide, so uspešno izpeljale pro-bono kampanjo za ozaveščanje splošne javnosti o problemu stradajočih otrok. Eurocom Worldwide, mednarodna mreža neodvisnih agencij za odnose z javnostmi, katere članica je tudi naša agencija, že drugo leto pro-bono sodeluje s Svetovnim programom za hrano Združenih narodov pri globalnem projektu »Fight […]

> More

Matjaž Klipšteter za Prizmo 2006

3. 5. 2006

Matjaž Klipšteter, direktor agencije Taktik, je aprila vodil delavnico Prizma 2006. Slovensko društvo za odnose z javnostmi pa ga je izbralo za predsednika letošnje žirije za nagrade Prizma, ki bodo podeljene oktobra. Delavnica z naslovom Kako pripraviti strategijo komuniciranja, postaviti cilje, opredeliti vire in meriti učinkovitost  je pod drobnogled vzela dva lani nagrajena programa in predstavila osnovne elemente njunega načrtovanja, izvedbe […]

> More