Archive

Predavanje Matjaža Klipštetra na Event Managementu

20. 9. 2005

Direktor agencije Matjaž Klipšteter je kot povabljen predavatelj predstavil pomembnost strateškega komuniciranja dogodka. Vsakoletni celodnevni dogodek so obeležila raznovrstna predavanja in praktične delavnice. Ker so bili predavatelji strokovnjaki iz različnih področij, so slušatelji  lahko spoznali obe strani, tako naročnikovo kot izvajalčevo.

> More

Eurocom je dobil novo članico

30. 5. 2005

Mednarodni mreži neodvisnih agencij za odnose z javnostmi Eurocom Worldwide se je pridružila priznana ameriška agencija Waggener Edstrom. V Sloveniji je v Eurocom Worldwide včlanjena agencija Taktik. Njen direktor, Matjaž Klipšteter, je ob širitvi mreže povedal: »Menim, da bodo bogate izkušnje družbe Waggener Edstrom pomembno prispevale k širitvi baze znanj in izmenjavi izkušenj med članicami združenja. Prepričan […]

> More

Prvo prav zares užitno sporočilo za medije

15. 2. 2004

Prvič v zgodovini sodobnih odnosov z javnostmi je bilo poslano dobesedno užitno sporočilo za medije, s katerim smo obeležili prvo obletnico delovanja agencije. “Sladki press release”, ki so ga danes prejela številna slovenska uredništva, je s prebavi neškodljivim postopkom potiskana slaščica. Na običajnem pisarniškem formatu A4 oblikovana, poldrugi centimeter visoka slaščica je sestavljena iz tankih […]

> More

Stockholmska listina

1. 11. 2003

Agencija Taktik  se kot članica opazovalka ZOJS-a, ki je član združenja ICCO, pri svojem delu ravna po načelih in standardih nedavno obnovljenega kodeksa delovanja t.i. Stockholmske listine članic združenja ICCO. Listina je namenjena ohranjanju in izvajanju najvišjih etičnih standardov na področju odnosov z javnostmi.

> More

ZOJS

15. 7. 2003

Agencija Taktik je pridobila status članice opazovalke Slovenskega združenja za odnose z javnostmi.

> More