Od trte do soda s projektom Lidlov mladi vinar

Naš naročnik, podjetje Lidl Slovenija je letos že tretjič v sodelovanju s slovenskimi fakultetami izbiral najboljše mlade vinarje. Projekt je letos prerasel v vseslovenski natečaj, saj so se ga udeležili študentje Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici, študentje mariborske Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede z vinom in dve ekipi študentov z ljubljanske Biotehniške fakultete. Študentje so skoz natečaj spoznali nego in pridelavo vina »od trte do soda«, prav tako pa so nadgradili svoja tržno komunikacijska znanja, ki so danes nujna za uspešno predstavitev vina na trgu. Kot partner pa se je letos natečaju pridružilo tudi podjetje P&F Jeruzalem.

V okviru natečaja je strokovna komisija mlada vina in trženjske načrte tudi ocenila in tako izbrala najboljšega mladega vinarja na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer sta tekmovali dve ekipi, ter absolutnega zmagovalca natečaja. Lidlovi mladi vinarji so postali člani ekipe Lanthierijeve zvezde Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici, na ravni Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani pa je najboljše ocene za vino dobila rebula ekipe In tresle so se brajde.

V agenciji Taktik smo tudi letos z veseljem nudili podporo pri komuniciranju in koordinaciji izvedbe projekta.

podelitev nagrad zmagovalni ekipi In tresle so se brajde z najboljšo rebulo