Skoj z rdečimi noski

Odgovornost v komuniciranju je bila osrednja tema letošnjega Skoja. Na njem smo aktivno sodelovali tudi na agenciji. Direktor agencije Matjaž Klipšteter je na svoje predavanje o vlogi komunikatorja v družbeni odgovornosti že dan prej vabil udeležence Skoja z razdeljevanjem klovnovskih rdečih noskov. Svoje predavanje je zaokrožil z napovedjo donacije dobrodelni organizaciji Rdeči noski.

Rdeči noski kot simbol ene najbolj znanih dobrodelnih akcij v Sloveniji so bili prispodoba za glavno tezo predavanja: komunikator mora biti prvi, ki daje zgled in pobudo za družbeno odgovornost v podjetju. Ko so si nataknili rdeče noske, so slovenski strokovnjaki za odnose z javnostmi temu simbolično pritrdili.

Skoj2008

Ob zaključku predavanja so vsi udeleženci še pozirali za skupinsko fotografijo. Matjaž je ob tem obljubil, da bo agencija za vsak rdeč nosek na fotografiji namenila donacijo Rdečim noskom – skupna donirana vsota je tako znašala 650 evrov.