Taktik na 17. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi

13755X1209 - Copy

Tudi na letošnjem Skoju je bilo potrjeno, da je inovativnost ključnega pomena za uspeh poslovnega komuniciranja v omreženem svetu.  Matjaž Klipšteter, direktor agencije Taktik, je skupaj z Andrejem Krajnerjem, vodjo korporativnega komuniciranja za Si.mobil, tako predstavil, da je letno poročilo lahko vizualna atrakcija. Si.mobil namreč odlikuje inovativna raba nove tehnologije – letno poročilo 2011 so tako predstavili prek QR kode, za leto 2012 pa je umetnica Zora Stančič pripravila sliko, na kateri uporabniki lahko s svojimi mobilnimi napravami prelistajo letno poročilo. Kot je namen tovrstnih letnih poročil razložil Matjaž Klipšteter: “Pri agenciji smo prepričani, da poslovno komuniciranje v veliko primerih dopušča obilo kreativnosti. Veseli nas, da smo skupaj s Si.mobilom ustvarili letna poročila v formatu, ljudem dostopnem in zabavnem ter obenem informativnem.”

13755X1224 - Copy

Na predavanju Piarovci – multimedijski uredniki in pripovedovalci zgodb, so v pogovoru z Romano Pahor (Khaos Kreativa) svoje primere dobre prakse predstavili še Nina Gaspari (Provokativ, Slovenia Vodka) in Tina Cipot (Lidl, Mladi vinar 2013).