Dobre prakse

Aquasystems
Projekt: Tek »zDravo jutri«
Športna prireditev tek »zDravo jutri« je potekala v okviru družbeno odgovorne pobude »zDravo jutri« in predstavlja četrtino družbeno-odgovornih aktivnosti družbe Aquasystems. V Agenciji Taktik smo poskrbeli za koordinacijo projekta, komunikacijsko podporo po spletnih kanalih in družbenih omrežjih naročnika ter organizacijo okolju najbolj prijaznega teka v Sloveniji, ki je navdušil s pestrim spremljevalnim programom.

Gustav film
Projekt: Filmsko mesto in komunikacijska podpora filmu Košarkar naj bo
Košarkar naj bo! Slovenski mladinski celovečerni film si je ogledalo več kot tisoč otrok po vsej Sloveniji. Za svoj uspeh je prejel kar dve zlati roli in eno veliko zlato rolo. Na Taktiku smo skrbeli za komunikacijsko podporo filmu, za družbena omrežja naročnika, organizirali pa smo še podelitvi prvih dveh zlatih rol ter podelitev tretje zlate role.

Lidl Slovenija in Zveza za šport invalidov Slovenije – Paralimpijski komite
Projekt: Parafest – dan športa invalidov
Z Lidlom Slovenija in Zvezo za šport invalidov Slovenije – Paralimpijskim komitejem smo za paciente na URI – Soča, mlade invalide in ostale obiskovalce organizirali Parafest – dan športa invalidov. Parašportniki so obiskovalcem predstavili številne parašporte, kot so boccia, odbojka sede, košarka na vozičkih, paraplavanje, paraples in curling na vozičkih. Športe so lahko tudi preizkusili in ugotovili, kateri jim najbolj ustreza.

Društvo gluhih in naglušnih Slovenije
Projekt: Pobuda gledališki tolmač
Na Taktiku se zavedamo pomembnosti vključevanja ranljivih skupin v družbene aktivnosti, zato smo komunikacijsko podprli Pobudo gledališki tolmač, ki jo je organiziralo Društvo gluhih in naglušnih Slovenije. Pobuda je potekala pod častnim pokroviteljstvom predsednika RS, Boruta Pahorja, snovalci pa z njo želijo gledališča približati tudi gluhemu in naglušnemu občinstvu. Prve štiri predstave s tolmačenjem v slovenski znakovni jezik si je v prvem sklopu ogledalo več kot 80 gluhih.

SODO, d.o.o.
Projekt: Uresničujmo, z energijo varčujmo
Naš naročnik, družba SODO, je v šolskem letu 2011/2012 začel izvajati projekt »Uresničujmo, z energijo varčujmo!« Namen projekta je dvig zavedanja slovenskih gospodinjstev o bolj varčni in učinkoviti rabi električne energije. Od pričetka projekta na Taktiku skrbimo za koordinacijo projekta, kreativno zasnovo in izvedbo natečaja. V šolskem letu 2018/2019 smo učence in učenke postavili pred izziv, kako ustvariti nov, lasten vir energije, ki so ga predstavili v kratkem filmčku »Izklopi dolgčas – vklopi svoj vir energije!«

Predstavništvo Evropske komisije v Sloveniji
Projekt: Koncert ob dnevu Evrope s švedsko pevko Loreen
Za Predstavništvo Evropske komisije v Sloveniji smo ob dnevu Evrope, 9. maja 2018, organizirali in komunikacijsko podprli veliki koncert na Kongresnem trgu, kjer so nastopali številni pevci, glasbeniki, plesalci in akrobati, z osrednjima gostjama, švedsko pevko Loreen, zmagovalko Evrovizije 2012, in slovensko zvezdnico Amayo (Maja Keuc). S koncertom se je pričela tudi vseevropska kampanja #EUandME, ki mlade Evropejce ozavešča o vlogi, ki jo ima EU v njihovem življenju ter do česa so kot državljani EU upravičeni.

Lidl Slovenija
Projekt: Knjižica receptov Reciklirana kuharija
V okviru projekta Hrana ni za tjavendan, ki ga Lidl Slovenija izvaja v sodelovanju s Programom Ekošola, že nekaj let zapored poteka natečaj Reciklirana kuharija. Sodelujoče šole in vrtci ter kulinarični blogerji vsako leto prispevajo številne domiselne in  okusne recepte iz hrane, ki ostane po obroku oziroma hrane, ki je še uporabna, a bi jo drugače zavrgli. Za izdajo, kreativno zasnovo in piko na i sodobne kuharice vsako leto poskrbimo na Taktiku.

PokerStars
Projekt: Ekstremni poker turnir 200 metrov pod zemljo
Za PokerStars smo organizirali ekstremni poker turnir, ki je potekal 200 metrov pod zemljo, natančneje v Muzeju premogovništva v Velenju. Na turnirju so sodelovali znani Slovenci, profesionalni igralci pokra, PokerStarsova ambasadorja pokra v Sloveniji Peter Poles in Dani Bavec ter drugi gostje. Naša organizacijska ekipa je zasnovala koncept dogodka in speljala celotno organizacijo. Osrednji cilj dogodka je bil pridobiti medijsko pozornost in poker predstaviti v nenavadnem okolju, ki bo k igri dodal še adrenalinsko spodbudo, obenem pa smo želeli utrditi vezi z že znanimi igralci pokra med novinarji in znanimi Slovenci.

unnamed1

Si.mobil / A1
Projekt: Letno poročilo
Si.mobilovi letni poročili za leti 2011 in 2012 sta dokazali, da je poročilo lahko umetnina. V ospredje sta postavili dve izjemni grafiki slovenskih avtorjev, ki sta služili kot vstopni točki v letni poročili. Si.mobilovo letno poročilo 2011 je v osrčje postavilo QR kodo – element, nerazdružno povezan s svetom mobilne tehnologije. Namesto letnega poročila v tiskani obliki ali na USB-ključku so poslovni partnerji in analitiki prejeli originalno grafiko priznane slovenske umetnice Zore Stančič z naslovom ˝Dekle s telefonom˝. V samo QR kodo so vključene fotografije vseh Si.mobilovih zaposlenih, saj brez motiviranih in predanih zaposlenih tako dobrih poslovnih rezultatov ne bi bilo. Si.mobilovi poslovni partnerji in finančni analitiki so namesto natisnjenega letnega poročila za leto 2012 prejeli grafiko Romana Uranjeka, člana skupine Irwin, Novega kolektivizma in gibanja NSK. S prenosom brezplačne mobilne aplikacije Si.realnost lahko prejemniki grafike še zdaj vstopajo v letno poročilo skozi svet obogatene resničnosti.

Letno poročilo Si.mobil

Europlakat
Projekt: Bicikelj
Europlakat in Mestna občina Ljubljana sta maja 2011 v okviru javno-zasebnega partnerstva postavila samopostrežni sistem izposoje koles Bicikelj. V agenciji Taktik smo sodelovali pri promociji, ki je prispevala k uspešnemu zagonu sistema Bicikelj. Že prvi dan je bilo v sistem prijavljenih več kot 1.600 uporabnikov, ki so kolesa preizkusili že prvi dan obratovanja. Po treh mesecih delovanja je kolesa uporabljalo že 20.000 občanov in obiskovalcev Ljubljane, s čimer je Bicikelj hitro prešel na polne delovne obrate.

BICIKELJ Ljubljana 1

Lidl Slovenija
Projekt: Lidl Slovenija – že pet let več za vas
Ob praznovanju 5. obletnice od odprtja prvih Lidlovih trgovin v Sloveniji smo pripravili komunikacijski načrt in sodelovali pri izvedbi komunikacijskih aktivnosti, s poudarkom na odnosih z mediji in zaposlenimi in načrtovanju vsebin na Facebook strani. Pripravili smo tudi komunikacijsko podporo za osrednji dogodek ob obletnici, ki je potekal pred Lidlovo poslovalnico v BTC-ju v Ljubljani.

unnamed7

Nokia 
Projekt: Izjemni (vsak)dan z Nokio Lumia – Lov na zaklad za novinarje in blogerje
Ob prihodu prvega pametnega telefona Nokia z operacijskim sistemom Windows Phone v Slovenijo smo v sodelovanju z marketinško agencijo Nokie v Sloveniji zasnovali in izvedli lov na zaklad za izbrane novinarje in blogerje. Dogodek je bil zasnovan tako, da so morali udeleženci med iskanjem zaklada intenzivno uporabljati nov pametni telefon Nokia Lumia 800 in obenem slediti navodilom, ki so jih sproti prejemali prek družbenih omrežij. Lov na zaklad je potekal v središču Ljubljane ter vključeval sodelovanje z več trgovinami, gostinskimi lokali in drugimi ustanovami.

Nokia Lumia

Zavarovalnica Generali 
Projekt: Upravljanje nastopa Zavarovalnice Generali na družbenem omrežju Facebook
Generali Zavarovalnica d.d. kot enega izmed svojih komunikacijskih kanalov uporablja tudi družbeno omrežje Facebook (FB). Ker se je tudi prek slednjega želela pojavljati kot kredibilna in zaupanja vredna zavarovalnica s široko ponudbo inovativnih, kakovostnih in cenovno ugodnih zavarovanj, smo na pomlad 2013 zasnovati povsem novo strategijo nastopa Generalija na FB ter ga začeli temu primerno upravljati. Hkrati nastop na FB omrežju sledi začrtani poslovni strategiji in komunikacijskim ciljem zavarovalnice.

FB

Poslovna skupina Pivka (Pivka & Delamaris) 
Projekt: Informator Pivka Delamaris – ipd!
Pivka d.d. je decembra 2009 postala lastnica družbe Delamaris d.o.o. Novo vodstvo je z zaposlenimi v Delamarisu prvo komunikacijo in odnos hitro in uspešno vzpostavilo, a se je že takrat zavedalo, da ju velja v nadaljevanju dodatno nadgrajevati in negovati. Glede na načrtovano skupno prihodnost Pivke in Delamarisa pa se je vedno bolj in vedno resneje pojavljala potreba po skupnem enotnem internem glasilu. Tako prvo kot drugo smo uspešno dosegli tudi preko skupnega i(nformatorja) p(ivka) d(elamaris)! (ipd!), katerega prva številka je luč sveta z našo pomočjo ugledala že v začetku leta 2010 in še danes uspešno izhaja.

ipd1

Inštitut za varovanje zdravja Republike Slovenije (IVZ)
Projekt: Načrt kriznega komuniciranja v primeru pandemije gripe
Pandemija gripe je pojav, ko se nova visoko nalezljiva in nevarna vrsta virusa gripe začne hitro širiti po svetu. Narava pandemične gripe je taka, da šele z njenim napredovanjem in širjenjem o njej izvemo več in se lahko šele tedaj učimo, kako se pred njo varovati.
Načrtovano in premišljeno komuniciranje odgovornih oseb v času kriznih razmer je izjemno pomembno, saj lahko prepreči neprimerne odzive splošne in strokovne javnosti, širjenje neresničnih informacij in govoric, pretiran strah in paniko med prebivalstvom, ter omogoči lažje preživljanje kritičnega obdobja. Osnovni cilj komunikacijskega načrta v primeru pandemije gripe je prenesti natančne, pravočasne in zanesljive nasvete/informacije v zvezi s pojavom pandemije gripe zdravstvenim in drugim strokovnjakom, ter prispevati k čim boljšemu razumevanju pandemije v splošni javnosti.

Pnademija

Mercator 
Projekt: Prenova blagovne znamke Lumpi
Leta 2009 je blagovna znamka Lumpi doživela vsebinsko in vizualno prenovo. Novi prehrambeni izdelki Lumpi upoštevajo prehranske značilnosti za različne starostne skupine otrok, prav tako pa so strokovno pregledani in potrjeni s strani kredibilnih institucij. Ob prenovi blagovne znamke smo zastavili nabor različnih komunikacijskih aktivnosti, usmerjenih v različne ciljne javnosti, kot so mediji, kupci, zaposleni, strokovna javnost in ostale. Z izvedbo aktivnosti smo zasnovali in utrdili položaj izdelčne linije Lumpi, ki temelji na spodbujanju prehrane po standardnih zdravega prehranjevanja za otroke in malčke. Aktivnosti ob prenovi blagovne znamke Lumpi smo zasnovali in izvedli v sodelovanju s Skupino Futura.

unnamed3

Supernova
Projekt: Odprtje nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik

S celovito komunikacijsko podporo smo sodelovali pri gradnji in odprtju nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik ter nadalje v prvem letu njegovega delovanja, in sicer s strateškim svetovanjem, načrtovanjem in izvedbo komunikacijskih aktivnosti ter svečanega dogodka ob odprtju in drugih različnih dogodkov za kupce, s poudarkom na odnosih z mediji, najemniki poslovnih prostorov in kupci. Sodelovali smo tudi pri vsebinski in kreativni zasnovi ter pripravi vsebin za brezplačno glasilo za kupce Lifestyle, ki izhaja še danes.

supernova1