Ob svetovnem dnevu čebel leta 2023 je A1 Slovenija pozornost tokrat nameniti čebelam samotarkam, izjemnim opraševalkam. V okviru svojega dolgoročnega programa podpore povečanja števila opraševalcev v mestih smo razvili projekt Čebele živijo v A1, v središče katerega smo postavili novo komunikacijsko orodje. Obstoječemu logotipu pred poslovno stavbo A1 v Ljubljani smo dodali novo funkcijo, tako da smo ga spremenili v gnezdišče oz. hotel za čebele samotarke. S tem smo na razumljiv in edinstven način oznamčeno vsebino povezali s ESG strategijo podjetja in opozorili na pomen dodatne rabe obstoječih objektov v duhu okoljskih aktivnosti. Ob otvoritvi hotela smo novinarje povabili na brunch, kjer je znani kuharski mojster Bruno Šulman gostom postregel jedi na osnovi medu in sestavin tradicionalnega slovenskega zajtrka.
Rezultati:
- Otvoritve se je udeležilo 17 predstavnikov medijev z nacionalnim dosegom.
- Doseg pridobljenih medijskih prispevkov je znašal nekaj čez 2,8 milijona.
- Doseg kampanje na lastnih družbenih medijih je bil 430.000, kampanja je zabeležila 1,3 milijone prikazov. Za nagrado – svoj miniaturni hotel za čebele – se je potegovalo več kot 900 uporabnikov.
Nagrade:
- Prizma 2024 v kategoriji Uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev
- Srebrna nagrada SOF 2024 v kategoriji Zunanje oglaševanje
- Srebrna nagrada SOF 2024 v kategoriji Kreativna uporaba medijev
- Srebrna nagrada SOF 2024 v kategoriji Dobro za okolje